Dagens i-landsproblem

inga kaffefilter hemma idag! Så jag har inte fått mitt morgonkaffe än. första tanken när jag insåg detta var att packa in mej och bebisen i bilen och åka till donken. Men insåg sen att det inte va värt det...  jag önskar mej en kaffemaskin ganska mycket. 
 
i lördags var det Heddans kalas! myspys. så roligt att vi ses så ofta nuförtiden. 
 
knuttie har varit krånglig på nätterna nu ett tag. Tänkte att det va tänderna men han fortsätter hålla på. och de tänder han har, använder han gärna att äta på sin mor... Så gårdagen spenderades med att vänja honom vid flaska. Men bebisen vägrar. jobbigt för mej.  så vi blir hemma idag. 
 
well. så det är väl bara att sätta igång med hushållssysslorna. 
 
//fcp


Kommentarer
Ingan

Kaffemaskin är ingen dum grej när man är mammaledig. Verkligen kul att vi ses snart igen också:)

Puss

2013-10-21 @ 12:31:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0