November rain

 
 
Riktigt novemberväder igår och idag. 
Knuten sover. så egentligen borde jag passa på att göra alla måsten. Men jag hamnade här istället. Mer trevligt. Letar fina grejer till storasysters rum.
 
vi är ensamma han och jag hela helgen. Pappan tittar på fotboll. Man måste tydligen va borta så länge för det. MenMen det är han värd. Han har haft en lite gnällig fru nu på sistone, så han behövde få komma bort. Så bebisen och jag chillar mest. Igår var det lek med gammelmormor. hon och knut är så här *visar med fingrarna* tajta. Sen fika med mormor och morfar. Därefter besökte vi morbrors (alltså linnet) nya lägenhet. Han är inte liten längre minsann. och igår är det tråkväder ju, regnar väldigt ofta. Så vi håller oss inne. Han är gnällig. Kanske en till tand på gång, hoppas inte. 
 
Well. Ses snart! 
 
//fcp
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0