det är inte juli-vecka i veckan

hallå!



det var ett tag sen. det har varit lite tentor, lite 50årsfest och lite häng med c.
Idag visade jönka upp sin allra bästa sida och jag önskade för en sekund att jag fortfarande bodde där. först hjälpte jag lilleman att komma till rätta, b fick en chock när hon hörde hur mycket vi hade handlat för.. sen hängde hos martina och spiken (markus med k). Det var alla tiders det! spiken lät oss titta på satc 2. vi var väldigt nöjda!

och nu är jag alldeles förfärligt trött. imån ska jag till måmå och baka bullar. det blir trevligt det!  vi ska äta smörgåstårta och fira mitt jobb oxå!! yeeey!



//fcp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0