vilken helg!

Helgen började med att jag skrev en tenta, som inte alls kändes bra. Så jag skyndade mej tillbaka till vetis för att söka tröst hos c. och bara så ni vet så va han bra på att trösta! fredasmyset gick alldeles för fort... även om 2012 inte var en bra film.


Men jag var inte så ledsen för det för i lördags var det kusinbröllop ju! Väldigt vackert och väldigt äkta! en sarah dawn finer kopia sjöng.
Det blev sent, men jag är ju inte den som är den. Så igår var jag uppe vid sju. malin hämtade upp mej och vi for till kolmården. det var finare än vad jag mindes. det kommer bli en årlig tripp dit från och med nu! det bästa var helt klart safarin! fikat var oxå ganska gott...
idag var det inte heller nån sovmorgon. gick upp vid sex. men hade gjort nästan vad som helst för att få sova några timmar till. idag har jag gjort debut som fritidspedagog och sen var vi och tittade på en lägenhet som jag inte skulle tacka nej till! :)
//fcp


Kommentarer
Jossa

Vad fina dom var! Vart ligger lägenheten?

2010-08-19 @ 13:36:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0