oj oj oj...



nu har jag varit förkyld till och från i tre veckor. hoppas det är över för gott nu!! mycket saker att se fram emot ju. nästa vecka blir det förortshäng. goodie. jag ska baka och räfsa löv. borde fixa en klipptid, dock inte där ute. mitt hår har blivit väldigt långt. Sen är det dop nästa helg, tänk att Lily har blivit så stor att det är dax för det. fint att mackan och mitt förhållande är  jämngammalt med henne.

anyway så funderar jag på matbord till lägenheten. vad tycker ni? ellos har ett fint vitt med vackra stolar. eller ska jag slå på den stora trumman och köpa ek på mio? hjääälp! en soffa måste jag ha med. kivik (skavsta) eller?



//Fcp





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0