men jag vill ju ha julklappar!



Jösses nu är jag sådär trött igen. Tänk va trött jag hade varit om jag hade gått upp vid halv sex.. men sju räckte gott och väl. Jag ska jobba totalt tre dagar den här veckan. förstår inte hur jag ska klara av det. på torsda ska jag förresten vara franskalärare. det skulle lis-charlotte veta!  Men bara så ni vet så längtar jag nåt förjordat efter mitt riktiga jobb. ska gå och hälsa på hos dom snart. nu är det bara åtta veckor kvar! wohoo.


power:
- köpenhamn x2 i höst
- mys med mackan ikväll
- spontantripar med lily och haanie
- b med nytt jobb
- sommarkatten intar jönka nästa vecka


inte power:
- snart inte juli-vecka mer.. :(



//fcp



ps. Idag börjar ju idol. jag hoppas att kanal 10 inte funkar som den ska..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0