att sväva!





Sitter  här hemma i ett väldigt kallt hus. hemma hos c var det minsann inte kallt. var sista gången jag var  där, på freda blir han förortsbo! ett bra steg i vårt förhållandes historia.

Annars har helgen varit bra. c kom och hämtade mej i fredaseftermidda, redan då började fredasmyset. rödtjut, fläskifilé, hasselbackspotatis och beanaisesås. sen tittade vi på idol och pratade om viktiga saker, väldigt fint!

igår försov vi oss litegrann. sen var det fika hos b och p. trevligt, även det ett bra steg i vårt förhållande. sen var det fotboll för c. b och jag åkte och plockade svamp och lekte med måmå en sväng. sen lämnade hon av mej hos c igen och där var det fullt med främmande människor, mycket otäckt. och dom måste ha så spekulerat över mej. haha. jag drog på mej mina nya höstskor och sen spenderade vi kvällen ute på stan med chilithai och bowling. jag har aldrig bowlat så bra i hela mitt liv. jag kände väl en liten press.. haha. väl hemma tryckte han i mej ännu mer rödtjut. sen sov vi som två små barn hela natten och vaknade vid elva. 

Idag följde jag med honom och röstade, stod utanför och vaktade. sen var det söndasmidda som hette duga. kött, potatis och underbart god kantarellsås. jag skvätte sås i hela köket, han städade upp, det är kärlek det!

Så nu är det dax att ladda för en ny vecka. vattengympa imån klockan nio sen får vi se vad som händer. på freda blir det helsingborg och sen vidare mot köpenhamn på lördag. jag och svägerskan ska bränna pengar som aldrig förr!! :)




//fcp








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0