rainy monday- semestervecka



Den här veckan tar jag semester!! Det som står på programmet är att rita lite på en sommarstuga. Men det gör jag ju för det är skoj. Sen imån, eller faktiskt kanske redan idag, åker jag till jönka för att ta hand om  gräsänkan tiny, umgås med gres och lite anki hoppas jag oxå på. vi ska äta på libanesen och sushi önskar jag mej oxå, här i småstan finns inget bra sushiställe. Sen får det gärna bli en tapaskväll om jag får bestämma. känns som att vi inte ska göra annat än äta? Kom på att mitt timmy-spel ligger och väntar i jönka. det är det vi kommer roa oss med efter maten! 


När det har slutat regna här ska jag gå till Hanna och Lily! Jag ska gosa med Lily.


//fcp






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0