såhär nära att få en lägenhet



Om jag har turen med mej så får jag flytta in i november. jag hoppas. vid klockan ett avgörs mitt öde. håll tummarna! en bra lägenhet på älggatan. 40 kvadrat med massa garderober. :)

I tisdas var jag ute i ramkvilla med mina nya arbetskamrater. det var en trevlig kväll. dock lite kall. sista grillkvällen iaf. så nu känns det inte riktigt så läskigt när jag ska börja jobba där om en månad. shit!

Annars längtar jag väldigt mycket efter galna upptåg. vad sägs om den 9 oktober? någon som är tillgänglig då? annars får jag väl hålla mej till köpenhamn 2.0 senare i oktober.





power:

- söderut imån!
- c's nya hus
- juli med lägenhet
- sol ute
- kurs nästa vecka

inte power:

- mensvärk
- tentapluggande




//fcp




Kommentarer
Ingan

Oh? Köpt?

2010-09-23 @ 18:04:31
juli

Nej, det är en hyresrätt. insåg att det är bättre att hyra ändå..

2010-09-23 @ 18:31:29
gres

9 oktober ser ganska tom ut än, kanske du å jag å nåt skoj?

2010-09-23 @ 20:23:33
Ingan

Okej, men det är bestämt att du ska hyra den? Kul i så fall:)



Tyvärr är inte jag tillgänglig den 9e annars hade det varit super att träffa er båda.

2010-09-23 @ 21:50:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0