dagen då jag nästan hostade sönder mej



ah. bara en dag kvar till helg. och jag är sjuk. eller hostig heter det. det var göteborg som smittade mej. förutom förkylningen så var det trevligt i götebrog. jag hann träffa jossa en sväng. vi tog en fika och som vanligt tittade vi på fina saker. var det ica-reklamtjejen vi såg prova one pices? anyway så längtar jag efter storstad! tur att det snart bär av till manchester.

förresten så är det kaos på mitt jobb. byggkaos. jag har inget kontor förtillfället. det är jobbigt.

idag har vi varit i jönka på webseminarium. lunchade på twin. det var gött.

snart kommer min favorit hem! jag älskar honom lite mer när han går hem tidigare från jobbet! och mon kommer lilla t. så helgen är räddad. 85årskalas för måmå på lörda!



//fcp



Kommentarer
gres

Ha en fin helg kompis!

2011-04-15 @ 17:50:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0