duktig flicka



jag måste verkligen lägga av med att säga dutkig.

idag har jag lekt med politiker från höglandet. intressant. har kommit på att jag tycker att min roligaste arbetsuppgift är när jag får stämpla godkänd-stämpel. hehe. imån ska linnea hälsa på på kontoret och lämna bygglov.
jag ska förresten jobba på lörda. spännande samtidigt som tråkigt. jag missar en ullaredsresa...

update easy tone: mina easy tone är svarta och lite rosa. väldigt fina. i måndas hade jag lite träningsvärk i  vaderna. men det kan ha varit lite inbillning oxå. i måndas var jag ute en sväng oxå, men det var bara en kortis. det får allt bli en promenad imån. jag tar alltid rundan förbi drömhuset och förenar nytta med nöje!!


//fcp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0