I got you babe



Vilket underbart väder! har njutit varje sekund sen jag kom ut från jobbet. idag tog jag med mina easy tones på en riktig tur. upp för nästan hela appelhesterbacken och sen en runda i samhället. linnea och sune var med på ett hörn. härligt! ny promenad är planerad på torsda!

imån efter jobbet bär det av till götlaborg! på värmekamerakurs. sen ska jag kolla dålig isolering mest hela dagarna! på onsda hoppas jag hinna med en dejt med jossa.

förresten idag har jag och mackan haft ihop det i nio månader. wohoo! det firades med ben &  jerry glass och hyrfilm från holsby servicebutik igår. idag sågs vi i fem minuter. jag tror inte att jag orkar va vaken till han kommer hem.

nu ska jag titta på desperate och äta lite chips.


//fcp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0