veckan sa swisch!


eftersom mackan jobbade eftermidda såg jag till att vara extra upptagen den här veckan. och jag lyckades. i måndas hade lilla t och jag tjejkväll. det var mys. sen rullade det på med diverse aktiviteter med jobbet och lite häng med b.  lekte med hanna och lily en sväng oxå. var på sjukbesök både hos måmå och malin. sen i fredas fick jag återse min älskling äntligen! vi åt god pasta och myste i soffan.

igår var det storstädning och det sista fixet i klädkammaren gjordes. det blev vitt och fint! jag är nöjd! sen for vi en sväng till växjö.. och vi hade ingen aning om att det var så svårt att hitta till grand samarkand. anyway jag gick på reklamen och köpte easy tones.



så i förmiddas tog vi en liten promenad. man ska börja med små promenader annars finns risk för mycket träningsvärk...



//fcp



Kommentarer
gres

oh, do tell about the shoes sen när du har testat de lite!

2011-04-03 @ 18:56:59
Bexx

Åh! Jag ska också köpa såna! Vilken färg har du?

2011-04-05 @ 15:01:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0