vi har inte ens rostbröd



jag avskyr att bo ute i förorten när man vaknar på söndamorrnar och längtar efter nybakat bröd och närmaste affär är en 1 mil bort. det är illa. förra veckan bakade jag scones till frulle. men så pysslig är jag nog inte idag.

igår var det jobb på bo & leva mässan. lite dåligt med folk. jag hade mina easy tone för lite extra träning.  sen var det lite aw( för mej iaf) med gres och tiny. det va hyvens bishop är the place to be. timy och gres undrade när födelsedagfesten ska bli av. och det blir snart. jag ska ta tag i det här nu!

hmm... det blir nog scones till frulle ändå.

//fcp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0