det är vår!




fast inte i morse för då var det -12 när jag gick till bussen...

igår tog vi en söndaspromenad till holsbymetall. en upplevelse! på kontoret hade tiden stått stilla. nu när jag tänker efter kunde JR suttit bakom skrivbordet. coolt. vad det gäller själva fabriken så har jag inte så mycket att komma med. men smutsigt var det iaf...  undrar om det blir nån invigningsfest?

idag på jobbet bjöd chefen på smörgåstårta. det var extra gott eftersom det var måndag!




power:
- vår
- t med ullaredtröja
- kent
- scrapbooka
- manchester snart!
- semeldagen imån!


inte power:
- barnprogram
- billös



//fcp




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0