sunday, oh sunday!



äntligen söndag! eller den här söndagen var väl inte riktigt lika bra som den förra. det är vädrets fel. vad hände med det riktiga vårvädret?

idag bjöd vi in oss på midda hos b och p. det blev hela familjen. det va hyvens. lilla t har charmat in sej totalt. malin hade bakat massa goda kakor! får se om jag hinner baka nåt den här veckan. den blir ju inte riktigt lika busy som planerat.

förresten. jag har glömt att berätta att det kom en fin bröllopsinbjudan häromdagen. jag såg direkt att det va en bröllopsinbjudan och tänkte vem är det som tar vårt datum. hihi. nu har vi iaf osat. så nu får jag börja leta outfit. yeeey! jag längtar!


//fcp



Kommentarer
Anonym

hallå, jag undrar en sak bara & skulle va kul om du ville svara o gärna säga varför, jo jag undrar om vem du gillar mest av nomi & ola, vore kul att se vad folk tycker, tyckte de var passande då båda två ses ikväll på tv! :D svara gärna här: http://robinhoods.se/2011/march/ola-vs-noomi-this-or-that.html#comment

2011-03-27 @ 21:32:02
Jossa

Du måste säga vem som gifter sig också! Jag klarar inte av att va såhär nyfiken! Ps. Jag längtar efter massa bilder från huset! Puss

2011-03-28 @ 14:14:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0