Det går över till du gifter dej...

 
Det kan man inte säga snart. för snart går det inte över till jag gifter mej... iiii.
 
Här är jag. jag bojkottar bloggen lite nuförtiden. föll för grupptrycket och började med instagram.
 
här har hänt mycket. jag fick världens bästa möhippa, trots att jag inte förtjänade någon. mycket nöjd. och glad över att jag inte fick gå på stan å skämma ut mej. inte heller blev det inte någon resa till kiruna. och inte heller satte dom mej på en buss till borås. kunde inte vara mer nöjd!
 
som sagt nu är det inte långt kvar... provuppsättning idag. det kommer bli fint. provade klänningen igår. nu är den nästan klar, det fattas bara 172 tygbitar... hehe
 
//fcp
 
 


Kommentarer
gres

KUl med uppdatering! Nu funkar inte min mms-bloggning heller. Tydligen så funkar inte den tjänsten än på den nya plattformen de gjort. Så jag säger som du, det får nog bli lite mer instagram för tillfället.

Och visst skulle du väl få en möhippa! Men nu har jag gått vidare från det och laddar inför den stora dagen! ;)

2012-08-28 @ 11:49:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0