bröllopsvecka

 
 
Hoho. det här är en bröllopsvecka som heter duga.
det började väl i söndas kan man säga för då beställde jag klänning till t. så nu håller vi tummarna att den kommer om två- tre veckor... sen i måndas bar det av till anneberg till Linda, vår konditor,http://llindablomqvist.blogspot.se/ . Vi letade ett tag och ringde på fel hus men sen kom vi fram. Hon hade gjort två små tårtor till oss. det var sött. så nu är det bestämt. Utseendet oxå. naaajs.
 
å igår var vi hemma hos värdparet. b och p var där med. Kom på att det är ganska mycket att fixa med. shit. måste ta tag i det på riktigt nu.
 
på lörda ska vi titta på festlokalen igen och planera lite. spännande. sen hörde jag att en gammal killkompis gifter sej på lörda. man kanske ska åka och titta?
 
Bjuder på en fin frisyr. som förmodligen kräver mycket hår...
funderar på om jag ska ha nåt i håret. slöja blir det inte. men kanske nåt glittrigt eller nån blomma kanske. någon som har ideer?
Bild lånad från www.dittbrollop.se
 
//fcp
 
 
 


Kommentarer
gres

härligt med en sådan vecka!

På tal oms aker i håret, Jutte hade spetsband som frisören formade till en blomma eller kanske bandet bara löpte in och ut ur knuten. Det var fint!

Jag gillar ju flor också..

2012-06-28 @ 15:01:39
Bexx

Så mycket hår kan det ju inte gå åt, en hårmunk och så en fläta!

2012-06-28 @ 17:20:19
juli

gres: Ett spetsband är faktiskt en bra tanke. var det som ett hårband då eller?jag gillar flor oxå. men kan bli lite för mycket..

Bexx: jo med en munk så kanske faktiskt, tänkte inte på det.

2012-06-29 @ 13:37:45
Bexx

Jag gillar också flor! Fint som snus ju!

2012-07-02 @ 11:02:35
gres

sorry för sent svar, det var liksom ett vanligt spetsband som frisören vävt in i frisyren. Kan visa dig någon gång, har bilder på kameran...

2012-07-08 @ 20:22:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0