jimpa alt jimsan

tjena

Igår efter jobbet tog jag min guldiga på en tur till jönka. Hämtade my precious. å shit vad jag längtar efter att på mej den! Nu har mackan gömt den. kanske lika bra det. sen skaffade jag mej en dymo. en sån som gör etiketter. tack bexx som gav mej ett presentkort på clas ohlsons!

Sen hade jag bestämt dejt med tiny och gres. hade ju inte varit i gres nya lägenhet ännu. dåligt. men fint hade hon. sen va vi på libban. och tydligen är de där så ofta nuförtiden att biträdet kör samma skämt varje gång. dom tror att han är kär i dom. men jag tog ner dom på jorden å sa att han bara är sån! gott va det. dessert intogs hos gres. cupakes. höga! fina! goda! chokladiga! en alldeles hyvens kväll som tog slut alltför fort.

ikväll ska jag äta ben & jerrys och titta på sista avsnittet av despan.

//fcp



Kommentarer
gres

Påtalas kan att det inte var jag som gjort cupcakesen utan Tiny. Var väldigt roligt att du kom hit! Hoppas på fler såna kvällar i sommar!

2012-06-06 @ 10:17:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0