bröllopsfunderingar

hello.

Det var visst ett tag sen jag skrev nu. har haft fullt upp med livet.
Men nu är jag här.

det är mycket bröllopsplaneri i tankarna.  Funderar mycket på dekorationer. Svårt att välja ut vad man ska ha. kaffekoppar? konservburkar? eller glasbrurkar med spets på? vad tycker ni?

Måndan efter midsommar ska vi åka och provsmaka tårtan! wohoo. vi har valt ut två olika tårtfyllningar, så får vi se vad vi väljer.


Bild från stylemepretty.com

annars är det en klänning till t som måste fixas. Men svårt att veta nu innan min klänning är klar. hon är excited iaf. och tycker att de flesta tårtor och saker  ska finnas med på bröllopet och framför allt på hennes 4års kalas. hon är ingen plutt längre. häftigt!


Ikväll ska vi ha värdparet över på lite mat och ståhej. lär bli lite planerande oxå.



//fcp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0