en dag som inte blev som den skulle



Linköping blev inställd på grund av sjukdom. Inte hos oss som väl är får man väl säga. Mycket tråkigt med alla planer som vi hade på gång. Mycket tråkigt att vi inte fick träffa ingan och vegas. well. vi åkte till jönka istället för lite blingblingshopping. och vi höll på att få åka hem lottlösa. men det löste sej sen. yess. en sak till att bocka av.

Här hemma har jag städat kaminen, är imponerad av mej själv. Sen gjorde vi helstekt fläskfilé. Det är så underbart gott! Nu är det häng i soffan, lite önskelistor filar vi på, sen lite funderingar på vart vi ska resa sen i september.
 


//fcp










Kommentarer
Anonym

Hurra! Idag fick jag post! Guuuuud vad roligt! Tror jag spricker av förväntan och spänning! Har redan börjat fundera på klänning och frisyr. :) Tusen grattis till dig, bästa! Puss

2012-05-14 @ 21:56:07
Ingan

Och jag med! Vad fint! Och det ska bli så kul! Längtar massa!

2012-05-14 @ 21:58:57
Jossa

Den första kommentaren var från mig btw. Puss

2012-05-17 @ 12:02:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0