Jönka- mitt mellannamn?

5 gånger på en och en halv vecka? tre gånger för nöjes skull och två gånger med jobbet. Imon hoppas jag dock springa in och kolla om blingblinget har kommit fram. hur ska jag kunna hålla mej ifrån den?!?!

Sitter och tittar på det kungliga dopet nu. gråter lite för de är en sån fin liten familj. Sen blir det väl lite melodifestival. jag utnyttjar min tvlicens duktigt idag.

hmm.. jossa undrade lite om b-klänningen.. och jag har försökt hitta något liknande. men inte lyckats än... den största frågan är väl hur mycket rosa det kommer bli!??!

jag kan dock bjuda på en potentiell frisyr


Bild lånad från dittbrollop.se




well. det var väl allt för idag.

//fcp



Kommentarer
Ingan

Den frisyren kommer passa dig perfekt!

2012-05-22 @ 21:39:26
Bexx

Åh, vad fint!

Ska verkligen du ha nåt rosa? Hade jag aldrig trott :)

2012-05-23 @ 09:59:31
gres

och du har inte hälsat på mig en gång! jag gillar också frisyren!

2012-05-23 @ 17:48:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0