Och igen!

Hej.

Känns bra att jag ska börja skriva av mej igen!

Idag hämtade jag ett spännande paket från panduro. Så om allt går enligt planerna, så kommer typ nästan alla som läser bloggen få ett brev nästa vecka. Väntar dock på ett brev från posten, tycker ju att de borde va duktiga på det...





Och som så sig bör,har jag blivit hooked på ebay. Och nu med eget konto å allt. Innan har jag ju utnyttjat mina brorsor, men nu är det dax att fixa det själv.

well. nu ska jag värma upp sängen till min hälft.

puss puss

//fcp



Kommentarer
gres

ååå vad spännande!

2012-05-08 @ 20:22:54
Ingan

lovely! Ebay är farligt dock... mycket tid och pengar som går där:) Men kul att få hem paket:) Ser fram emot att få post från dig!

2012-05-09 @ 18:06:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0