Fru

Med en lång tystnad är jag tillbaka. kanske bara för en sekund, eller kanske mer..
 
Nu är jag alltså gift. känns underbart! försöker vänja mej vid mitt nya efternamn.. Det finns tyvärr inte så många tillgängliga bilder ännu. Men imon ska vi träffa fotografen och titta. Hon säger att dom är fina, så vi hoppas på deet.
 
Men iaf. Bröllopet var som jag hade önskat fast mycket bättre! Tack alla! och tack för alla presenter!! jag blir rörd när jag tänker på all tid som folka har lagt ner på diverse (skolmaterial) grejer för att vår dag skulle bli så bra! Tack igen!
 
Och bröllopsresan var tipptopp. det var vi och pensionererna. men avkopplande till tusen. nu är vi laddade för hösten!
 
//Fru Lennartsson
 
ps. vill inte outa det på facebook eller instagram riktigt ännu. men idag har jag blivit faster!! wohoo. tar jag med mej sushi får jag nog se henne redan på tisdag!


Kommentarer
Jossa

Tack själva för allt! Det var ett så fint bröllop och superrolig fest! Tänkte jag ska skicka mina bilder till er också! Grattis till fasterskapet! Vad fint! Puss

2012-09-23 @ 11:58:21
juli

Vi blir jätteglada för lite bilder. Tack så mycket! Hon heter Ellen, förresten.

2012-09-24 @ 14:47:08
Ingan

Härligt att ni haft det bra! Och stort grattis till att du blivit faster! Vad kul!! Hälsa och gratta!

2012-09-24 @ 20:45:03
Martina

Härligt att resan var tipptopp! Grattis till att ha blivit faster!

2012-09-25 @ 13:03:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0