Happening lördag

 
 
dagen började med tenta, verkade som det ska gå vägen. blev lite nostalgisk att vara tillbaka. sen köpte jag frallor och gick hem till gittan. Där blev det frukost vid det lilla köksbordet. Vi hann nog prata om allt som hade hänt sen sist. Det var mysigt. sen åkte jag hem till familjen. Dom va rastlösa och hade saknat mej! eftermiddan spenderade vi hos b och p. 
 
Ijag fick en försenad födelsedagspresent oxå. från broroch svägerska. En bola. Så nu ska bebisen bli fridfull. 
 
 
 
 
Det va allt för idag!
ä
 
 
//fcp
 


Kommentarer
gres

Yay! Du har börjat skriva igen!! Upptäckte detta först nu!

2013-02-21 @ 21:41:34
juli

japp. jag försöker iaf. det blir nog mycket bebistjat. men bättre än inget bloggande alls.

2013-02-22 @ 08:10:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0