Söndagsmorgon med Kent

 
 
 
godmorgon! 
 
här är det en alldeles underbar söndagsmorgon. Vaknade vid nio. Då var jag nostalgisk och tittade lite på gillan. Sen gjorde jag amerikanska pannkakor, som världens bästa fru jag är. Någon påpekade att jag åt lite för många... men så blir det ibland. Nu målar han och jag har städat köket. 
 
Igår va det mellomys hos bror och svägerska. Jag fick äntligen lite tid att gosa med favoritbrorsdottern. Vi åt chili thai och åt godis. Pratade även om att lyssna samma musik när bebisen ligger i magen som  man spelar sen när den kommit ut. började med det nu i veckan. Så nu är det Kent som gäller. Och Håkan h. För det kommer jag ju vilja lyssna på sen i sommar. (Btw. Nu kickade Hen i magen så hen gillar det!)
 
imon är det  dags för det engelska föredraget. Känns så läskigt. Känns precis som en hemsk redovisning i skolan. Men man måste väl göra det nån gång annars lär man sej det aldrig. Hoppas bara att dom ställer för mycket frågor. 
 
Kiss kiss
//fcp
 
 


Kommentarer
gres

Lycka till imån! Jag håller på dig! pok

2013-02-24 @ 18:48:40
Ingan

Det är bra, det ska börjas i tid! Hoppas det gick bra med föredraget! pok

2013-02-28 @ 19:36:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0