Under dina ögonblick fladdrar drömmarna förbi

 
 
Hej!
 
här sitter jag med en bebis vid mitt bröst. Han äter som en häst. testade blöjstorlek nummer 2 igår. Det är inte långt kvar tills det bli såna. Han är snart ingen bebis längre ( det nya uttrycket som ersatt han är inte kär i mej längre).  annars fortsätter han sova bra. Och är fortfarande väldigt lugn.  
 
jag skulle kunna prata bebis hela tiden typ. Men ska försöka låta bli...
 
den här veckan laddar vi för 5årskalas på lördag. Så menyplanerande, paketinslagning och sånt står på programmet.   
 
I lördags fikade  satcgänget. Mysigt.  Det va längesen vi va samlade allihop.  
 
japp nu blir det matlagning. Världens tråkigaste  blogginlägg. 
 
//fcp


Kommentarer
Ingan

Jag är tacksam för blogginlägget! Härligt att han sover bra. Han är ju bebis läääänge till! Heddan därem0t, hon slutar snart vara bebis. Lite tudelad känsla det där...

2013-07-04 @ 09:41:58
Ingan

Gillar även kentcitatet i rubriken. Väldigt good old days. Ha en skön helg och hoppas kalaset blir riktigt lyckat!

2013-07-05 @ 11:18:52
Angelica

Oj, här hemma fick vi köra på tvåan direkt! Men du får gärna dela med dig av grädden, för min lilleman går inte upp i vikt. Eller inte så mycket iaf...

2013-07-08 @ 01:52:59
Jossa

Åh, jag tycker det är fint att kunna läsa om Knutte så fortsätt du! Synd att jag inte kunde komma och hälsa på er sist jag var hemma i Vetlanda. Tiden springer jämt ifrån en...

2013-07-24 @ 13:49:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0