Manic monday

 
igår var det jönkatajm och Ikeshopping. Nu har grejer till tvättstugan. Och ett nytt badrumsskåp. Lite saker avbockade från listan. Köpte även en lampfot, vi hade ju en lampa kort, efter incidenten i lördags. Hehemuppgift vägen hem möttes vi av ett snöigt landskap i ekenässjön, knasigt, det var inte så när vi åkte. Iaf slog tröttheten över mej när vi kom hem och gjorde inte många knop. Sen somnade jag vid halv nio. Var visserligen vaken några gånger inatt, men var ändå extremt trött när klockan ringde idag på morgonen. Sen har jag varit extremt trött hela dagen. Konstigt. 
 
 
här hemma tittar jag på Nathalie. audrey tautou har fina kläder. annars har jag inte bestämt om jag gillar den eller inte.
 
//fcp


Kommentarer
Ingan

Har du bestämt än om den var bra? Funderar på att titta på den... mest för Audreys skull:)

Svar: Det är för hennes skull man ska se den, annars var den nog inte värd att se.
smulanjuli.blogg.se

2013-03-13 @ 22:36:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0