Vilken natt, vilken dag

 
 
Jag har sagt att jag inte ska klaga, jag ska va tacksam över att den mår bra och växer som den ska. Men när jag hostar hela natten, det är ju iofs inte bebisens fel, och har världens halsbränna så man inte får sova. Då är det svårt att hålla tillbaka. menmen.  sen sparkar den, å då glömmer man bort det. En spark från bebisen tröttnar man aldrig på. Halsbrännan fortsatte sen i princip hela dagen och trött var jag ju givetvis. Men jag överlevde. Väl hemma planerade vi framtiden. Mycket tacksam över att det blir ljusare ute, det är mycket som blir lättare då. 
 
ilördags var b och p här och mormor hade köpt en dress till bebisen. Här är den. En potentiell bb-outfit.
 
//fcp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0