24 maj

 
 
Godmorgon!
 
ingen bebis igår, sorry Ingrid. Vaknade med hålliknande ont på höger sida nattenntill igår. Yes tänkte jag nu är det på g. Men sen lyckades jag somna om och vaknade utan ont. Samma sak inatt och nu ingenting. Spelar bebisen mej ett spratt? 
 
Snart kommer Linnea hit, vi ska ta en promenad och få igång det här!
 
annars är helgen fullspäckad.... Eller fullspäckad och fullspäckad, en aktivitet om dagen men det är ungefär det jag klarar nu. Svärfar har 65årskalas imon. Å på söndag ska vi fira lilla mamma. Jag lär nog inte få bli firad i År (om inte Gun-maj har rätt och bebisen kommer imon). 
 
 
//fcp
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0