Fyra dagar kvar?

 
Hej där! 
 
måndagmorgon. Lämnade t på förskolan innan. Kändes jättekonstigt att inte åka till jobbet. Fick fundera lite för att veta vilken väg jag skulle ta . Men nu är jag hemma iaf. med en mage som snart spricker känns det som. Den lever rövare på nätterna, verkar trångt där inne. Så den borde vilja komma ut snart... Hoppas jag iaf.
 
morsdag igår. Jag fick blommor till altanen. Sen var vi hos min mor Och åt midda. God lax med pinjenötter, ingen pinjemun än så länge. Sen åkte vi till måmå och åt tårta. En bra morsdag helt enkelt. 
 
nu ska jag vila litegrann. 
 
//fcp
 
 


Kommentarer
ingan

tänk att du fått en bebis!! så kul! Skönt att du slapp gå över tiden. Hoppas det gick fint allting:) kram

2013-05-31 @ 21:52:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0