Håll igång

 
Hej där!
 
 
andra dagen på "semestern". Var hos barnmoskan igår och hon påpekade hur viktigt det är att jag tar det lugnt och vilar upp mej nu. det är svårt. Jag är redan rastlös. Så  här har det hänt grejer. Nu är bebisens säng klar. Och bbväskorna är nästan färdigpackade. Tvättstugan är nästan klar. Har köpt garn till en bebisfilt, dock ej börjat virka.  Sen har jag hunnit med mycket plockade och flyttande av diverse grejer.  
 
Well det jag ville säga var väl egentligen att det inte har kommit nån bebis än. 
 
//fcp
 


Kommentarer
Ingan

Kom igen nu bebben! Du kan ligga och götta dig i magen en dag till men sen är det BB som gäller!

2013-05-21 @ 22:22:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0