Naveln

Glad första maj!

Riktig härlig vårdag! Vi är ute. Marcus kapar häck och jag går mest runt och pekar. Lovely!

Min nästan största fobi med graviditeten, förutom själva förlossningen, har varit att få en utåtstickande navel. Vilket mackan har tagit fasta på och påpekat ofta att den är påväg ut. Jag har förnekat det in i det längsta. Men nu går det inte. Den är ute och är äcklig. Ungefär som en såndär färdigknapp som sitter på hela kycklingar. betyder det att mullvaden är färdiggräddad? Fast han får vänta med att komma till efter helgen. Så vi hinner va med på bröllopet! Wohoo! Jag längtar!

//fcp



Kommentarer
Ingan

Vet ni att det är en pojke nu?? Det är läskigt med naveln, det var inte min grej heller... men den går ju tillbaka igen får man trösta sig med! Glad 1 maj på er i solen!

2013-05-01 @ 18:50:13
juli

Nä.. vi vet inte att det är en pojke. vi kallar den han. jag tror ju att det är en pojke.
hehe vilken tur att man inte har utåtstående navel hela livet. då hade jag dött.

2013-05-02 @ 08:28:25
Bexx

Det där med naveln har jag varit rädd för typ hela mitt liv, eller iaf sen jag var 6 år.. tror att min knäppa inopererade navel kommer spricka i sömmarna.. :)

2013-05-21 @ 14:38:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0