semester eller i lång väntan!

 
Hej där!
 
Nu har jag stämplat ut från jobbet för ett ganska bra tag. det har känts så bra nu ihelgen, frågan är hur konstigt det kommer kännas imon.
 
helgen har varit finnemang. Igår var det nästan tropisk värme på förmiddan, tyckte jag iaf. Sapa hade öppet hus så vi va där en sväng, jag försökte se intresserad ut... gick sådär. sen var det lördaslunch hos b och p. med nästan hela familjen. sen började det ösregna (asregna som t säger).
 
idag var vi på a6.. och vi var inte oense nån gång faktiskt. det va skönt. vi såg så många gravida! vilket är konstigt för det brukar ju va tvärtom. köpte grejer till tvättstugan som nästan börjar bli komplett. så snart kan verkligen den dära bebisen komma.
 
btw ni har varit dåliga på att gissa datum. Ingan är den enda. förutom mina jobbakompisar. gissa på! då blir min väntan inte så lång. imon ska vi till barnmorskan. och jag ska kolla upp min otäcka hosta...
 
well. slänger in en bild från bexx bröllop.  kolla in hennes klänning!
 
 
Jaja.
 
 
//fcp
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smulan Juli

Det här är en blogg om mitt roliga liv.

RSS 2.0